Agentūra “JATO Dynamics” apskaičiavo, kad šiais metais kiniški modeliai jau užėmė 19 % Europos elektromobilių rinkos, lyginant su 13 % prieš metus. Tiesa, palyginti su praėjusių metų geguže, visų elektrinių automobilių pardavimai Europoje sumažėjo 11 %. Taigi Europos Komisija ne be pagrindo įvedė papildomus importo muitus kiniškiems elektromobiliams.
Kaip teigia agentūra „Reuters“, Europoje BYD elektromobiliams bus nustatytas 17,4% muito tarifas, „Geely“ – 20%, o SAIC – 38,1% tarifas. Kitoms tyrime bendradarbiaujančioms bendrovėms būtų taikomas 21% tarifas, o nebendradarbiaujančioms bendrovėms – 38,1% tarifas.
Europos verslas nuo seno didžiuojasi savo automobilių sektoriumi – jo reputaciją sukūrė kultiniai prekių ženklai. Tačiau dėl akivaizdaus Kinijos pranašumo elektra varomų automobilių sektoriuje Europos gamintojai susiduria su egzistencine grėsme.
Pernai Briuselis pradėjo tyrimą dėl Kinijos elektromobilių subsidijų, o pareigūnai teigė norintys sustabdyti, jų teigimu, nesąžiningą praktiką, dėl kurios Europos automobilių gamintojai patiria nuostolių priverstinai mažindami kainas.
The post Muitai neužkirs kelio kiniškų elektromobilių atėjimui? appeared first on Kauniečiams kasdienės naujienos.