Skip to content
Klaipedieciams.lt
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Sveikata
  • Verslas
  • Išsikalbėk
  • Reklama
  • Kontaktai
Klaipedieciams.lt
Menu
Menu Close
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Sveikata
  • Verslas
  • Išsikalbėk
  • Reklama
  • Kontaktai

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Registration is disabled

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Pradedami rengti magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“) priešprojektiniai sprendiniai

  • 2021-10-27
  • Susisiekimo ministerija
  • Greitos naujienos

2021 10 27

Tęsiant transporto koridoriaus „Via Baltica“ modernizavimą, pradedami rengti jam priklausančio magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 7,508 km iki 87,861 km rekonstrukcijos priešprojektiniai sprendiniai. Juos numatoma parengti per 14 mėn. Atlikus priešprojektinių sprendinių analizę, pagal gautus rezultatus bus vykdomi techninio projektavimo, o vėliau ir rangos darbų etapai.
 
Rengiant priešprojektinius sprendinius siekiama išrinkti optimalią alternatyvą, pagal kurią būtų rekonstruojamas kelio ruožas nuo Kauno iki Panevėžio. Optimali alternatyva bus pasirinkta atsižvelgiant į eismo saugą, eismo organizavimą ir atlikus kaštų ir naudos analizę. Nuo 2016 m. iki 2020 m. šiame ruože įvyko 13 įskaitinių eismo įvykių, kurių metu žuvo 44 žmonės ir 50 buvo sužeista.
 
„Via Baltica“ transporto koridorius yra strateginis susisiekimo projektas, ir šiuo metu įvairiuose šio kelio ruožuose, įskaitant ir ruožą nuo Kauno iki Panevėžio, vyksta priešprojektinių sprendinių rengimo ir projektavimo darbai. Tikslas – iki 2030 m. turėti aukščiausius eismo saugos standartus atitinkantį ir modernų kelią nuo Lietuvos–Lenkijos sienos iki pat Lietuvos–Latvijos sienos“, – sako susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas.
 
Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, atlikus ruožo rekonstrukciją turėtų būti sumažinta priešpriešinių susidūrimų tikimybė, pagerinta kelio dangos būklė, panaikintos pavojingos sankryžos, o  užtikrinus tarptautinius saugumo ir greičio ribojimo standartus bus panaikinti greičio ribojimai.
 
Lietuvos teritorijoje „Via Baltica“ transporto koridoriaus, kurį sudaro penki magistraliniai keliai (A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai, A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (dalis), A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai, A17 Panevėžio aplinkkelis ir A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga), bendras ilgis yra 268 km. Tai kartu ir intensyviausio sunkiojo transporto eismo transporto koridorius, kuriuo Šiaurės–Pietų kryptimis vežama daugiausia krovinių. 2019 m. duomenimis, „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Panevėžio vidutinis metinis eismo intensyvumas siekė 7,5 tūkst. automobilių per parą, iš kurių beveik 37 proc. sudarė krovininis transportas.
 
„Via Baltica“ kelias po rekonstrukcijos turės atitikti tarptautinius infrastruktūros saugos ir eismo organizavimo standartus.
 
Šį mėnesį, gavus pritarimą iš kontroliuojančių institucijų, Lietuvos automobilių kelių direkcija taip pat planuoja pasirašyti sutartį dėl magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga, priklausančio „Via Baltica“, ruožo nuo 9,1 km iki 66 km priešprojektinių sprendinių parengimo.
 
Planuojama, kad visas „Via Baltica“ projektas Lietuvoje turėtų būti įgyvendintas iki 2030 m.

Panašūs straipsniai:

D. Nausėdienė apdovanojo Lietuvos mažųjų žaidynių festivalio dalyvius

2025-05-24

Gražulis teigia, kad niekas nepasikeitė nuo sovietmečio

2025-05-24
Laivų nuoma Klaipėdoje

Ką verta žinoti prieš pirmąjį pasiplaukiojimą laivu?

2025-05-24

Ką kam žada žvaigždės?

2025-05-24

Prezidentas: šachmatai – ne tik žaidimas

2025-05-24

Žurnalistų etikos inspektoriumi siūlomas Dainius Radzevičius

2025-05-24

Socialdemokratai toliau stumia mokesčių didinimą

2025-05-23

Lietuvoje išrasta nauja elektroninės savisaugos priemonė

2025-05-22

Baigėsi pagrindinis priėmimas į Klaipėdos mokyklas

2025-05-22
Klaipėda

Miesto pietuose – per 500 naujų parkavimo vietų

2025-05-22

Klaipėdos pilies džiazo festivalio publikai – Klaipėdos uosto dovana

2025-05-22

Jungtinės Karalystės vandenys lieka Lietuvos žvejams atviri

2025-05-21

Klaipėdos universitetas kviečia į mokslo pramogas

2025-05-21

Vasarą pajūryje reika darbo rankų

2025-05-20

Estijos ambasadorė susipažino su „Lietuvos vartais į pasaulį“

2025-05-20

Klaipėda kelia bures į vasarą ir kviečia švęsti!

2025-05-17

„Klaipėda Boat Show“ kviečia į laivų parodą

2025-05-15

Klaipėdos uoste išbandys privatų 5g tinklą

2025-05-14

Prieš teismą stos Rusijos pilietis, pažeidęs sankcijas

2025-05-12

Amatininko kelias „Keramikos dienose“

2025-05-11

Klaipėdoje nuteisti vagys

2025-05-09

„Omniva“: siuntos Lietuvoje sparčiai auga

2025-05-09

Pratybos Klaipėdos uoste

2025-05-08

“Žalgiriui” nepasipriešinęs “Neptūnas” fiksavo sezono antirekordą

2025-05-08

Uostamiesčio laivai ir valstybės rezervas – naujoje bazėje

2025-05-07

M. K. Čiurlionio dailės muziejus turi vadovę

2025-05-06

Europos Parlamentas panaikino P. Gražulio teisinę neliečiamybę

2025-05-06

Saugumui skolinamasi 400 milijonų eurų

2025-05-06

Klaipėdos uostas bus saugesnis

2025-05-06

R. Čepaitienė. Šviesos takais

2025-05-04

UAB “Kauniečiams”
Įmonės kodas: 307072731
PVM mokėtojo kodas: LT100017557011
Banko sąskaitos nr.: LT717044090113506715

info@klaipedieciams.lt
Privatumo politika

Pranešk naujieną!

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Copyright © 2025 Klaipedieciams.lt