Nuo 2010 metų kasmet balandžio 16-ąją minima pasaulinė „Foursquare“ diena. „Foursquare“ –socialinis tinklapis, skirtas išmaniesiems telefonams. Vartotojai, lankydamiesi kavinėse, baruose, muziejuose ar kitose laisvalaikio praleidimo vietose, nustato savo buvimo vietą naudodamiesi GPS, spausdami mygtuką „Check-in“ (liet. „užsiregistruoti“).
Kadangi tai socialinis tinklas, apie apsilankymą tokiu būdu galima paskelbti savo draugams – net ir tiems, kurie nesinaudoja „Foursquare“ tinklu, nes sistema leidžia dalintis savo apsilankymais „Twitter“ ir „Facebook“ socialiniuose tinkluose.
Be to, už kiekvieną apsilankymą vartotojai gauna taškų, virtualių ženkliukų, o aktyviausias vietos lankytojas tampa virtualiu meru. Vienas svarbiausių savybių, dėl ko žmonės noriai naudojasi šią programėle – ypatingi kavinių, barų ir kitokių vietų pasiūlymai.
„Foursquare“ – tai naujas socialinės rinkodaros būdas pritraukti daugiau lankytojų. Jis suteikia progą sukurti vieną iš septynių ypatingųjų akcijų-nuolaidų, kurios skatina lankytojų lojalumą ir stiprina įmonės prekės ženklą.
day.lt inf.