Šiemet Kalėdas pristatysime mes. Tokį šūkį Baltijos šalims skirtoje kalėdinėje kampanijoje pasirinko tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“. Žaismingi vizualiniai sprendimai, vaizduojantys Kalėdų senelį įvairiose gyvenimiškose situacijose, siunčia žinią, jog jis – irgi žmogus, kuriam įvairūs žmogiški netikėtumai gali pakišti koją.
„Kalėdinių kampanijų gausoje išsiskirti originalumu yra išties nemenkas kūrybinis iššūkis. Taigi, šiemet nusprendėme kalėdinę magiją šiek tiek nuleisti ant žemės ir priartinti prie žmogaus parodant, kad Kalėdų senelis – irgi žmogus, susiduriantis su tais pačiais iššūkiais ar problemomis, tačiau šalia esame mes, „Venipak“ komanda, pasiruošusi perimti jo pagrindinę užduotį ir pristatyti dovanas jų gavėjams Kalėdų senelio vardu“, – apie kampanijos idėją pasakoja „Venipak“ įmonių grupės globalios rinkodaros vadovė Asta Raudonienė.
Kampaniją sudaro trys dirbtiniu intelektu sukurti skirtingi vizualai, kuriuose vaizduojamos trys skirtingos situacijos, į kurias pakliuvo Kalėdų senelis. Viename vizualų jis vaizduojamas itin susirūpinęs ir palinkęs prie siuvimo mašinos – jo kostiumas suplyšo. Kitame– jis remontuoja savo sulūžusias roges, dar kitame –įstrigęs transporto spūstyje.
Žaismingos kampanijos autoriai – agentūra „TBWA Latvia“.
Kalėdiniame klipe – profesionalus čiuožėjas
Atsispiriant nuo kalėdinės kampanijos šūkio, Lietuvos rinkai pristatytas ir kalėdinis vaizdo klipas, kuriame vaizduojamas ant ledo čiuožiantis ir įmantriausius triukus demonstruojantis kurjeris su šventinių dovanų krūva rankose.
„Šiuo klipu siekėme pratęsti kampanijos idėją ir parodyti, kaip lanksčiai, greitai ir profesionaliai mūsų kurjeriai gali pavaduoti Kalėdų senelį. Pristatyti didelius kiekius siuntų lengvai, grakščiai, greitai, profesionaliai yra tikras menas. Be to, norėjome išlaikyti ir kūrybinį vientisumą. Klipo idėja, pasirenkant judesio ir meno sinergiją, atliepia ir ankstesniais metais kurtą mūsų įvaizdinį klipą, kuriame nusifilmavo profesionali pramoginių šokių šokėja“, – sako A. Raudonienė.
Vaizdo klipą, kuris išvys ir kino teatrų ekranus, sukūrė, konceptualizavo ir už jo įgyvendinimą atsakinga buvo komunikacijos agentūra „Berta&Agency“.
Klipe, nufilmuotame ant Valdovų rūmų ledo, į kurjerį persikūnijo profesionalus čiuožėjas ir sporto mokyklos „Čiuožiu.lt“ vadovas Tomas Katukevičius.
Šalia Valdovų rūmų – Kalėdų paštomatas
Tarptautinė siuntų bendrovė šventiniam laikotarpiui šalia Vilniaus Valdovų rūmų taip pat įrengė Kalėdų paštomatą. Šalia paštomato įrengtame Kalėdų namelyje prie jaukiai rusenančio židinio apsilankiusių miesto svečių lauks specialūs atvirlaiškiai ir rašymo priemonės– viskas, ko reikia laiškui ar palinkėjimui sukurti ir čia pat išsiųsti per paštomatą. Šią pramogą visi lankytojai gali išbandyti visiškai nemokamai.
„Per Kalėdas bus renkami ir originaliausi palinkėjimai, kurių autorius apdovanosime specialiomis dovanomis. Atvirlaiškiai, siunčiami Kalėdų seneliui paštomatu, taip pat simboliškai atkartoja mūsų šventinio, greito, sklandaus pristatymo leitmotyvą“, – pasakoja A. Raudonienė. – Kalėdos yra stebuklų metas, tad norime sukurti šventinę magiją visiems lankytojams. Kviečiame užsukti į mūsų Kalėdų namelį ir pasisemti gerų, pakilių emocijų, o kalėdinių dovanų neatidėlioti paskutinei minutei, jog mūsų kurjeriai spėtų jas pristatyti“.
The post „Venipak“ pristato Kalėdų kampaniją ir vaizdo klipą, nufilmuotą unikalioje lokacijoje appeared first on Kauniečiams kasdienės naujienos.