0


Klaipėdos
LEZ
lietuviškus
elektrinius
“Dancer”
autobusus
kurianti
bendrovė
“Vėjo
projektai”
praėjusią
savaitę
debiutavo
“Busworld
2023”
parodoje
Briuselyje

viename
svarbiausių
keleivinio
transporto
renginių
pasaulyje,
kurį
aplanko
dešimtys
tūkstančių
žmonių. 

“Dancer
bus”
kūrėjų
teigimu,
interesantus
labiausiai
žavėjo
išskirtinis
lietuviško
autobuso
dizainas,
lengvumas
ir
pažangiausios
technologijos.
Įmonė
užsimena,
kad
lietuvišką
kūrinį
ateityje
galėsime
išvysti
ne
tik
Klaipėdos,
bet
ir
kitų
Europos
miestų
gatvėse.

„Tikimės,
kad
„Dancer“
autobusus
greitai
bus
galima
išvysti
ne
tik
Lietuvoje

dviem
mūsų
gaminamais
modeliais
ir
kartu
su
jais
siūlomais
e-mobilumo
sprendimais
parodoje
itin
aktyviai
domėjosi
Šiaurės
šalių,
Vokietijos,
Prancūzijos,
Nyderlandų,
Belgijos
ir
kitų
Europos
šalių
keleivių
vežėjai“,

sako
įmonės
vadovas
Alvydas
Naujėkas.

„Busworld
2023“

vienas
svarbiausių
keleivinio
transporto
srities
renginių,
atskleidžiantis
sektoriaus
ateitį.
Ši
paroda
yra
gera
proga
susitikti
su
pramonės
lyderiais,
potencialiais
partneriais
ir
klientais.

“Vėjo
projektų”
stende
apsilankę
dalyviai
galėjo
sužinoti
viską
apie
du
technologiškai
pažangius,
100
proc.
elektrinius
„Dancer“
autobusų
modelius

greito
įkrovimo
„Dancer“
(FC
75)
ir
ilgo
nuotolio
„Dancer“
(LR
530).
Lietuvoje
gaminami
ir
eksploatuojami
žemagrindžiai
elektriniai
autobusai
jau
leido
sutaupyti
beveik
pusę
milijono
tonų
CO2
emisijų.

Dinamiškiems
miestams
skirtas
greito
įkrovimo
„Dancer“
(FC
75)
modelis
išsiskiria
itin
sparčiu
įkrovimo
laiku,
kuris
siekia
vos
8
minutes.
Šis
autobusas
taip
pat
yra
itin
ekonomiškas

vidutinės
jo
energijos
sąnaudos
siekia
0,72
kWh/km,
todėl
viena
įkrova
gali
įveikti
iki
100
km
atstumą.
Šios
techninės
savybės
drauge
su
sparčiuoju
įkrovimu
užtikrina
patogią
jo
eksploataciją
mieste.

Ilgo
nuotolio
„Dancer“
(LR
530)
modelis
viena
įkrova
gali
nuvažiuoti
įspūdingą
530
km
atstumą.
Tokią
ištvermę
užtikrina
itin
didelės
talpos
NMC
tipo
ličio
jonų
baterijos.
Įkrovimas
iki
100
proc.
trunka
nuo
vienos
iki
keturių
valandų,
todėl
vežėjai
gali
lengvai
planuoti
viešojo
transporto
tvarkaraščius.

„Dancer“
siekia
tapti
konkurencingu
varžovu
12
metrų
ilgio
autobusų
kategorijoje
ir
varžytis
tiek
su
Europos,
tiek
su
Kinijos
gamintojais.
Bendrovė
labai
didelį
dėmesį
skiria
autobuso
svorio
mažinimui
ir
kėbulo
konstrukcijai,
taip
pat
siekia
užtikrinti
aukščiausio
lygio
funkcionalumą.

„Kėbulo
konstrukcijai
ieškojome
naujų
sprendimų,
todėl
bendradarbiaudami
su
pažangiausiais
universitetais
ir
žinomais
vėjo
turbinų
sparnuočių
gamintojais,
„Dancer“
inžinieriai
sukūrė
naujos
kartos
kompozicines
medžiagas.


pagamintas
kėbulas
yra
tvirtas
ir
lengvas,
o
galimybė
gamyboje
panaudoti
vandenynuose
surinktą
perdirbtą
plastiką
užtikrina
tvarumą.
Kompozicinės
medžiagos
daug
kur
pakeitė
metalą

jo
beveik
nenaudojame
ir
važiuoklėje“,

dėsto
A.
Naujėkas.

Klaipėdos
gatvėmis
“Dancer”
autobusai
rieda
jau
apie
keturis
metus.
Lietuviški
elektriniai
autobusai
yra
kuriami
ir
gaminami
Klaipėdos
LEZ
teritorijoje.

Jums gali patikti

Komentarai

Comments are closed.

Dagiau iš temos: Verslas