Skip to content
Klaipedieciams.lt
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Sveikata
  • Verslas
  • Išsikalbėk
  • Reklama
  • Kontaktai
Klaipedieciams.lt
Menu
Menu Close
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Sveikata
  • Verslas
  • Išsikalbėk
  • Reklama
  • Kontaktai

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Registration is disabled

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Grįžęs Benediktas Vanagas žada, po Dakaro prasidės T1+ klasės automobilių „medžioklė“

  • 2022-01-13
  • kaunieciams.lt
  • Lietuva

Anksčiau nei planuota iš Dakaro grįžęs Benediktas Vanagas pasidalijo įspūdžiais vairuojant naujos T1+ specifikacijos automobilį. Lenktynininkas yra įsitikinęs, kad tarp šių daugiausiai perspektyvos rodo būtent šie automobiliai ir prognozuoja, kad vos pasibaigus Dakarui prasidės šių automobilių medžioklė.

Dalindamasis lenktynių įspūdžiais Benediktas Vanagas prisiminė, kad dar praėjusių metų lapkričio-gruodžio mėnesiais dažno Dakaro gerbėjo lūpose buvo girdėti abejonės dėl atnaujintos specifikacijos T1+ klasės sėkmės. Vos per keletą mėnesių gamyklinių „Toyota“ ir „BRX“ komandų sukurti ar iš senų modelių atnaujinti automobiliai kėlė ne tik dvejonių dėl patikimumo. Buvo diskutuojama, ar tikrai didesni ratai ir pakabos eiga bei bendrai padidėjęs automobilio plotis pasiteisins akmeningose Saudo Arabijos trasose, taip kaip buvo žadama.

Benediktas Vanagas sako, kad įsitikinti šių automobilių pranašumu Dakaro dalyviai netruko: „Praktiškai, jau po pirmų dviejų greičio ruožų visos abejonės nutilo. Tiek gamintojai, tiek dalyviai suprato, kad dabartiniam Dakarui vienintelė kryptis yra T1+“.

Lenktynininkas pripažįsta, kad technologija nėra 100 proc. išdirbta, bet teigia, kad jos suteikiami pranašumai kalba patys už save. „„Toyota Gazoo Racing“ dar tikrai tobulins esamą modifikaciją, tad 2023-iaisiais išvysime dar geresnį „Toyota GR DKR Hilux“ modelį. Bendrai esu įsitikinęs, kad vos tik baigsis Dakaras, rezultatų siekiančios komandos pradės medžioti T1+ specifikacijos modelius. O jų rinkoje tikrai trūks,“  – prognozavo „Toyota Gazoo Racing Baltics“ pilotas.

Šiame Dakare žiūrovai tarp lyderiaujančių ekipažų gali išvysti net 13 T1+ klasės automobilių. Iš jų 9 yra „Toyota Gazoo Racing“ projektai, 3 „Bahrain Raid Xtreme (BRX)“ bolidai bei vienas komandos iš Čekijos „Ford“ projektas. „Dėl didesnės paklausos gamintojai ne tik tobulins šių metų projektus, bet ir ieškos naujų būdų, kaip modifikuoti T1 klasės automobilius. „Mini X-raid“ jau turi paruošę T1+ projektą, kurį, teigė, kad buvo „užšaldę“, norėdami įsitikinti ar nauja perdarymų visuma pasiteisins. Iš tiesų vokiečių komanda buvo užimta „Audi“ Dakaro projektu, į kurį nukeliavo daug „X-Raid“ žmogiškųjų resursų. „Audi“ projektas, nors ir varžosi „T1.U (Ultimate)“ kategorijoje, visgi technologiškai taip pat yra tokia pačia filosofija kaip ir T1+ kurtas bolidas, bet pastarasis, spėju, nebus prieinamas privačioms komandoms“, – pasakojo lenktynininkas Benediktas Vanagas.

Pokyčiai T1 klasėje kilo po praėjusių metų Dakaro. Tuo metu sąlyginai lengvesni ir dideliais ratais „apauti“ bagiai akmeningose Saudo Arabijos trasose buvo žymiai pranašesni nei mažus ratus turintys visureigiai. Nauja specifikacija, kuria siekiama sumažinti „pramuštų“ ratų kiekį greičio ruožuose buvo patvirtinta šių metų gale. Oficialiai, tiek senasis, tiek naujasis Benedikto Vanago sportinis automobilis priklauso tai pačiai T.1.1 kategorijai, tačiau automobilių sporto bendruomenėje jau susiformavo praktika šiuos automobilius atskirti juos vadinant „T1“ arba „T1+“.

Benediktas Vanagas iš Dakaro lenktynių pasitraukė ketvirtajame greičio ruože po to, kai vertėsi jo pilotuojamas „Toyota Hilux“ sportinis automobilis. Šiuo metu „Toyota Gazoo Racing Baltics“ laukia iš Saudo Arabijos grįžtančios technikos. Jai atvykus, laukia sportinio automobilio remonto bei pasiruošimo artėjantiems Europos baja taurės etapams darbai.

Nuotraukos: MCH photo

Panašūs straipsniai:

Ginklą pagrobęs jaunuolis stos prieš teismą

2025-06-20
Vėžimėliai Vežimėliai

Klaipėdiečiai vogė Mažeikiuose

2025-06-20

Astrologinė prognozė birželio 21-ai

2025-06-20

T.V. Raskevičius teismuose kol kas nieko nepešė

2025-06-19

Jaunieji ūkininkai turi atsakymą valdžiai

2025-06-19

Policija prašo piliečių pagalbos

2025-06-19

Apie Klaipdėdos darbo prievaizdus

2025-06-19

“Lietkabelis” Jonavoje iškovojo LKL bronzos medalius (video)

2025-06-19

Izraelis, Iranas, meška (video)

2025-06-18

„Military & Social Football plėtros programa Be 1” finišavo

2025-06-18

Astrologinė prognozė birželio 18-ai

2025-06-18

Klaipėdos uosto krova auga

2025-06-18
Armaitis

Naujas pavojingas rusiškas dronas

2025-06-17

Uosto ĮMONĖS diegia naują verslo valdymo sistemą

2025-06-17
haubica

Mokesčiais limonadui finansuos gynybą

2025-06-17

„Neptūnas” pratęsė kontraktą su vienu iš lyderių

2025-06-17

Astrologinė prognozė birželio 17-ai

2025-06-17
Buškevičius

Apie Kauną, Vilnių, savivaldą (Video)

2025-06-16

Astrologinė prognozė birželio 16-ai

2025-06-16

Įteikta J. F. Kelkio premija „Jaunasis publicistas”

2025-06-14

Pirmosios ponios veikla Vietname

2025-06-14

Sutartis tarp Klaipėdos ir Vietnamo Haifongo

2025-06-14

Antrą jaunių-jaunučių čempionato dieną – nauji rekordai

2025-06-14

Astrologinė prognozė birželio 14-ai

2025-06-14

Šiauliai – grįžtančių šeimų miestas?

2025-06-13

Informacija apie valstybės žemę – tik internetu

2025-06-13

Tylieji medicinos herojai: KU paruošti radiologijos technologai 

2025-06-13

Astrologinė prognozė birželio 13-ai

2025-06-13

Kremliaus antilenkiškumas vis aršesnis

2025-06-12

Didelė byla apie vaikų lytinį išnaudojimą

2025-06-12

UAB “Kauniečiams”
Įmonės kodas: 307072731
PVM mokėtojo kodas: LT100017557011
Banko sąskaitos nr.: LT717044090113506715

info@klaipedieciams.lt
Privatumo politika

Pranešk naujieną!

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Copyright © 2025 Klaipedieciams.lt