Skip to content
Klaipedieciams.lt
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Sveikata
  • Verslas
  • Išsikalbėk
  • Reklama
  • Kontaktai
Klaipedieciams.lt
Menu
Menu Close
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Sveikata
  • Verslas
  • Išsikalbėk
  • Reklama
  • Kontaktai

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Registration is disabled

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Naujoji „Venipak“ darbdavio kampanija: ieško ne superherojų, o paprastų žmonių

  • 2024-03-25
  • Klaipedieciams.lt
  • Lietuva

Į pavasario sezoną tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ žengia su nauja darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart karjeros galimybes išbandyti skirtingų sričių specialistus kviečiama siunčiant trumpą, paprastą ir aiškią žinią: „Mes jus suprantame!“ Ieškomi ne superherojai, o paprasti žmonės, gimtadienius švęsti su kolegomis smagu, bet su šeima – dar smagiau, o klaidos – natūrali augimo proceso dalis. Visa tai atsispindi kampanijos vizualuose, kviečiančiuose prisijungti prie tarptautinės komandos.

„Su kūrybine komanda grynindami naujos darbdavio įvaizdžio kampanijos idėją, priėjome išvadą, jog tokiose kampanijose labiausiai trūksta paprastumo ir nuoširdumo – kaip tik to, kas, įskaitant ir empatiją bei žmogiškumą, apibrėžia mus, kaip darbdavį, – sako „Venipak“ įmonių grupės globalios rinkodaros vadovė Asta Raudonienė. – Nesame orientuoti į superherojus, neieškome neregėtų ir nematytų talentų, galinčių per dieną kalnus nuversti – siunčiame žinią, jog mus domina paprasti, motyvuoti žmonės degančiomis akimis, kurie, kaip ir kiekvienas iš mūsų, pasižymi tiek stipriosiomis savybėmis, tiek ir savitais trūkumais.“

Fotosesijoje įsiamžino tikri darbuotojai

Naujosios kampanijos vizualus lydi skirtingi tekstai – pirmajame skelbiama, jog ieškomi paprasti žmonės, antrasis apeliuoja į tai, jog darbuotojams gimtadienius smagiau švęsti su šeima nei su kolegomis, o trečiasis siunčia žinią, jog kiekvienas žmogus klysta, bet klaidos – augimo proceso dalis.

„Visi klysta. Tai – elementari žmogiška tiesa. Visi esame žmonės ir niekada nebūsime tobuli“, – sako Kristaps Egle, kampanijos idėją sukūrusios agentūros TBWA/Latvia kūrybos vadovas.

Jis pastebi, kad kiekvienoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje svarbu atkreipti dėmesį į du dalykus – kaip ir ką komunikuoja kiti ir kokiomis tikromis įžvalgomis galima pasidalinti. „Nėra prasmės leisti pinigų, kad atrodytumėte kaip visi kiti, ir girtis dalykais, kurie nėra tikri“, – sako K. Egle.

A. Raudonienė priduria, jog vizualuose vaizduojami ne modeliai, o tikri įmonės darbuotojai: „Komanda su džiaugsmu įsitraukė į šią kampaniją, kurios fotosesijoje įsiamžino tikrieji mūsų veidai, kasdien kuriantys kompaniją. Ne visi darbdavio įvaizdžio kampanijose renkasi rodyti tikruosius darbuotojų veidus, tačiau mums jokių klausimų dėl to nekilo – visus dvidešimt metų, kiek veikiame rinkoje, mūsų kompanijos branduolys buvo žmonės, darbuotojai, kasdien augantys kartu su įmone.“

Žengti koja kojon su vertybėmis

„Venipak“ personalo vadovė Laura Buitkuvienė priduria, jog kiekvienoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje svarbiausia yra atspindėti išgrynintas įmonės vertybes. „Mūsų vertybės paremtos bendradarbiavimu, noru tobulėti ir siekiu būti geriausiais.  Tačiau ne veltui sakoma, jog pirmiausia reikia pasirūpinti savo darbuotojais, kad šie pasirūpintų tavo verslu, – sako L. Buitkuvienė. – Tik suprasdami vienas kito poreikius mes galėsime žvelgti į priekį ir neatsilikti nuo rinkos tendencijų. Todėl mums svarbu būti empatišku, įkvepiančiu darbdaviu, kuris vertina komandiškumą, o klaidas traktuoja kaip geras pamokas.“

Anot L. Buitkuvienės, įmonėje nėra nesvarbių pozicijų ir funkcijų, o kiekvienam darbuotojui yra atviros augimo ir mokymosi galimybės. „Manau, kad galimybė augti, mokytis, tobulėti, dirbti savo ritmu, būti įvertintam, pripažintam ir apdovanotam –  ne ką mažiau svarbu nei nemokama kava ir užkandžiai, įvairūs teambuildingai ar kitos naudos, – sako ji. – Džiaugiamės, jog turime ne vieną darbuotoją, kopiantį karjeros laiptais mūsų įmonėje ir augantį kartu su ja jau daugybę metų. Tai – įrodymas, jog augimas kartu yra ne tik reklaminė frazė, bet mūsų kompanijos realybė, atspindys to, kaip iš tikrųjų gyvename.“

The post Naujoji „Venipak“ darbdavio kampanija: ieško ne superherojų, o paprastų žmonių appeared first on Kauniečiams kasdienės naujienos.

Panašūs straipsniai:

„Omniva“: siuntos Lietuvoje sparčiai auga

2025-05-09

Pratybos Klaipėdos uoste

2025-05-08

“Žalgiriui” nepasipriešinęs “Neptūnas” fiksavo sezono antirekordą

2025-05-08

Uostamiesčio laivai ir valstybės rezervas – naujoje bazėje

2025-05-07

M. K. Čiurlionio dailės muziejus turi vadovę

2025-05-06

Europos Parlamentas panaikino P. Gražulio teisinę neliečiamybę

2025-05-06

Saugumui skolinamasi 400 milijonų eurų

2025-05-06

Klaipėdos uostas bus saugesnis

2025-05-06

R. Čepaitienė. Šviesos takais

2025-05-04

Sportininkų g. iškils modernus futbolo maniežas

2025-05-04

Klaipėdos uostas pradeda kruizų sezoną

2025-05-03

Premjeras sveikina Lenkiją nacionalinės šventės proga

2025-05-03

Prieš Motinos dieną įjungiami Klaipėdos miesto fontanai

2025-05-02

Pristatyti vaikų darželio „Boružėlė“ rekonstrukcijos planai

2025-05-02

Prezidentas sveikina Izraelį nepriklausomybės metinių proga

2025-05-01

Teismui perduota Seimo nario A. Bagdono baudžiamoji byla

2025-04-30

Faktai apie Klaipėdos butų rinką

2025-04-30

Klaipėdos policija šįkart girtų nepagavo

2025-04-30

Išrinkti geriausi Klaipėdos miesto sveikatos sergėtojai

2025-04-30

„Klaipėdos energijos“ šiluma – tarp pigiausių Lietuvoje

2025-04-29

Teisme byla dėl narkotikų ir ginklų

2025-04-28

Atliekų gamykla galėjo būti padegta?

2025-04-28

D. Žalimas apie premjerą ir Žemaitaitį

2025-04-27

Klaipėdos uoste žymus augimas

2025-04-26

Nuteistas įmonės direktorius, apgaule gavęs valstybės subsidiją

2025-04-24

Būdama keturiasdešimties šiaulietė tapo elektrike

2025-04-24

Planuojamos 300 mln. eurų investicijos į KOP Aviacijos bazę Šiauliuose

2025-04-22

Keturi asmenys stos prieš teismą dėl narkotikų

2025-04-22

Klaipėdos apskrities kelių policija per savaitę nustatė 9 neblaivius vairuotojus

2025-04-22

Klaipėdos universiteto sporto salei suteiktas „Gilės“ ženklas

2025-04-22

UAB “Kauniečiams”
Įmonės kodas: 307072731
PVM mokėtojo kodas: LT100017557011
Banko sąskaitos nr.: LT717044090113506715

info@klaipedieciams.lt
Privatumo politika

Pranešk naujieną!

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Copyright © 2025 Klaipedieciams.lt