Skip to content
Klaipedieciams.lt
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Sveikata
  • Verslas
  • Išsikalbėk
  • Reklama
  • Kontaktai
Klaipedieciams.lt
Menu
Menu Close
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Sveikata
  • Verslas
  • Išsikalbėk
  • Reklama
  • Kontaktai

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Registration is disabled

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Palangos oro uosto rekonstrukcijoje – tarpinis finišas: baigti kilimo-tūpimo tako asfaltavimo darbai

  • 2021-09-23
  • Susisiekimo ministerija
  • Greitos naujienos

2021 09 23

Rugsėjo pradžioje pradėti Palangos oro uosto rekonstrukcijos darbai vyksta pagal numatytą planą, šiuo metu jau baigtas kilimo-tūpimo tako asfaltavimas, pradedami dangų ženklinimo ir efektyvesnės LED signalinių žiburių sistemos diegimo darbai.
Beveik 2,3 kilometrų ilgio ir 45 metrų pločio kilimo-tūpimo tako rekonstrukcijos metu pakeisti tiek viršutiniai asfalto, tiek giliau esantys išlyginamieji sluoksniai. Visi rekonstrukcijos darbai skirti tam, kad esama infrastruktūra atitiktų naujausius oro uostams keliamus reikalavimus.
Šiuo metu jau pakeista apie 150 tūkst. kvadratinių metrų senosios dangos. Viso projekto metu bus pakeista daugiau nei 200 tūkst. kvadratinių metrų senosios dangos.
Perone taip pat jau atlikti pagrindų stiprinimo darbai, baigiami montuoti paviršinių nuotekų surinkimo tinklų latakai ir artimiausiu metu bus pradėti asfaltavimo darbai. Oro uostas turės galimybę surinkti paviršines nuotekas, o tai yra ypač svarbu šaltuoju metų laiku, kai lėktuvai prieš skrydį padengiami specialiais skysčiais, kurie apsaugo orlaivius nuo apledėjimo.
„Galima teigti, kad baigti tako asfaltavimo darbai yra esminis momentas Palangos oro vartų rekonstrukcijos kontekste, kadangi tai yra pagrindinė infrastruktūros dalis, kurios eksploatacijos ciklas artėjo prie pabaigos ir tako modernizavimas buvo būtinas. Iš esmės pakeitus dangą, šis takas bus pritaikytas kokybiškam, saugiam, greitesniam orlaivių aptarnavimui“, – teigia Lietuvos oro uostų Operacijų ir infrastruktūros departamento vadovas Dainius Čiuplys.
Latvijos bendrovės „A.C.B.“, atliekančios oro uosto rekonstrukcijos darbus, vykdomasis direktorius Armands Svikis teigia, kad kilimo-tūpimo tako asfaltavimo darbai yra vieni svarbiausių visame oro uosto rekonstrukcijos procese ir reikalauja didelių pajėgumų bei preciziško planavimo.
„Tokio dydžio operacija turi būti detaliai suplanuota iš anksto, mat techniniai reikalavimai jai yra itin griežti, o pats procesas – reikalaujantis ne tik žinių, bet ir laikrodžio tikslumo komandos darbo. Keliame sau aukščiausios kokybės reikalavimus, tad komandoje turime didžiausią patirtį oro uostų rekonstrukcijose sukaupusius profesionalus, kurių dėka ši projekto dalis bus įgyvendinta ir užbaigta laiku“, – komentuoja A. Svikis.
Visa oro uostų infrastruktūra yra cikliška, tai reiškia, kad eksploatacijos laikotarpis apima 10-15 metų laikotarpį, po kurio esamas dalis būtina atnaujinti iš esmės. Palangos oro uoste kilimo-tūpimo tako remontas paskutinį kartą buvo atliktas 2007 m.
Primenama, kad pagrindinio modernizavimo etapo metu oro uostas yra uždarytas, skrydžiai nėra vykdomi – šis etapas tęsis iki spalio 20 dienos. Po to Palangos oro uostas atnaujins darbą, o visi skrydžiai bus vykdomi įprastu režimu. Likę rekonstrukcijos darbai bus vykdomi iki 2021 metų gruodžio 1 dienos – procesai vyks jau veikiančiame oro uoste.   
Palangos oro uosto tinklalapyje veikia specialiai šiam projektui sukurtas polapis, kuriame galima rasti visą aktualią informaciją apie projektą, jo eigą, atsakymus į rūpimus klausimus ir kontaktus pasiteiravimui: www.palanga-airport.lt/rekonstrukcija
Apie Lietuvos oro uostus
Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. 2020 metais Lietuvos oro uostuose aptarnauta 1,8 mln. keleivių ir 30 tūkst. skrydžių.
LTOU informacija ir nuotr.

Panašūs straipsniai:

„Omniva“: siuntos Lietuvoje sparčiai auga

2025-05-09

Pratybos Klaipėdos uoste

2025-05-08

“Žalgiriui” nepasipriešinęs “Neptūnas” fiksavo sezono antirekordą

2025-05-08

Uostamiesčio laivai ir valstybės rezervas – naujoje bazėje

2025-05-07

M. K. Čiurlionio dailės muziejus turi vadovę

2025-05-06

Europos Parlamentas panaikino P. Gražulio teisinę neliečiamybę

2025-05-06

Saugumui skolinamasi 400 milijonų eurų

2025-05-06

Klaipėdos uostas bus saugesnis

2025-05-06

R. Čepaitienė. Šviesos takais

2025-05-04

Sportininkų g. iškils modernus futbolo maniežas

2025-05-04

Klaipėdos uostas pradeda kruizų sezoną

2025-05-03

Premjeras sveikina Lenkiją nacionalinės šventės proga

2025-05-03

Prieš Motinos dieną įjungiami Klaipėdos miesto fontanai

2025-05-02

Pristatyti vaikų darželio „Boružėlė“ rekonstrukcijos planai

2025-05-02

Prezidentas sveikina Izraelį nepriklausomybės metinių proga

2025-05-01

Teismui perduota Seimo nario A. Bagdono baudžiamoji byla

2025-04-30

Faktai apie Klaipėdos butų rinką

2025-04-30

Klaipėdos policija šįkart girtų nepagavo

2025-04-30

Išrinkti geriausi Klaipėdos miesto sveikatos sergėtojai

2025-04-30

„Klaipėdos energijos“ šiluma – tarp pigiausių Lietuvoje

2025-04-29

Teisme byla dėl narkotikų ir ginklų

2025-04-28

Atliekų gamykla galėjo būti padegta?

2025-04-28

D. Žalimas apie premjerą ir Žemaitaitį

2025-04-27

Klaipėdos uoste žymus augimas

2025-04-26

Nuteistas įmonės direktorius, apgaule gavęs valstybės subsidiją

2025-04-24

Būdama keturiasdešimties šiaulietė tapo elektrike

2025-04-24

Planuojamos 300 mln. eurų investicijos į KOP Aviacijos bazę Šiauliuose

2025-04-22

Keturi asmenys stos prieš teismą dėl narkotikų

2025-04-22

Klaipėdos apskrities kelių policija per savaitę nustatė 9 neblaivius vairuotojus

2025-04-22

Klaipėdos universiteto sporto salei suteiktas „Gilės“ ženklas

2025-04-22

UAB “Kauniečiams”
Įmonės kodas: 307072731
PVM mokėtojo kodas: LT100017557011
Banko sąskaitos nr.: LT717044090113506715

info@klaipedieciams.lt
Privatumo politika

Pranešk naujieną!

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Copyright © 2025 Klaipedieciams.lt