Bendrovė „Mercedes-Benz“ pristatė naujos kartos CLA modelį, kuris tiesiogine prasme yra visiškai naujas automobilis – su savo pirmtaku jis dalijasi tik pavadinimu. Jis sukurtas naudojant naująją įmonės modulinę MMA platformą, suteikiančią daugiau erdvės, daugiau komforto ir išmaniųjų sistemų nei ankstesnio modelio architektūra.
Naujasis CLA yra didesnis nei jo pirmtakas. Automobilio ilgis padidėjo iki 4 723 mm (+35 mm), plotis – iki 1 855 mm (+29), ratų bazė – iki 2 790 mm (+61), aukštis – iki 1 468 mm (+29). Dėl prailgintos ratų bazės išsiplėtė kojoms ir galvai skirta erdvė. Bagažinė taip pat išaugo (iki 405 litrų) ir atsirado 101 litro tūrio priekinė bagažinė.
Ypač mažomis energijos sąnaudomis ir įspūdingu be sustojimo nuvažiuojamu atstumu šiame segmente pasižymintis CLA perkelia elektrinį kasdienio gyvenimo mobilumą į naują lygį. Pirmieji į rinkas atkeliaujantys modeliai yra „CLA 250+“ (preliminariais WLTP metodikos duomenimis, bendros energijos sąnaudos: 14,0–12,2 kWh/100 km) ir „CLA 350 4MATIC“ (bendros energijos sąnaudos: 14,8–12,5 kWh/100 km).
200 kW galios „CLA 250+“ modelio viena įkrova nuvažiuojamas atstumas, preliminariais WLTP metodikos duomenimis, siekia iki 792 kilometrų. „CLA 350 4MATIC“ su 260 kW galios elektros motorais pozicionuojama kaip galingiausia ir aukščiausio lygio versija.
Mažas CLA sąnaudas ir rekordiškai didelį be sustojimo nuvažiuojamą atstumą padėjo pasiekti keli novatoriški sprendimai, įskaitant 800 voltų elektros sistemą ir dviejų greičių transmisiją. Abi naujovės pirmą kartą pristatytos „Mercedes-Benz“ elektromobilyje.
Užtikrinti didžiausią našumą padeda energijos rekuperaciją optimizuojanti MB.OS operacinė sistema, novatoriška šilumos siurblio pagrindu veikianti šildymo sistema, energiją taupantys elektros motorai ir mažas aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas (Cd 0,21). Modeliuose su dviem elektros motorais ir visų varančiųjų ratų sistema dar didesnį našumą užtikrina patobulinta mechaninė priekinės pavaros atjungimo sistema.
Elektromobilyje bus montuojamos 85 kWh talpos baterijos, o vėliau pasirodys ir 58 kWh versija. Sparčiojo įkrovimo tiesioginės srovės stotelėse abi elektromobilio versijas bus galima įkrauti iki 320 kW galia. Tai leis CLA įkrauti 300 km atstumui nuvažiuoti vos per 10 minučių. Dėl kruopščiai sukurtos išankstinio baterijos temperatūros optimizavimo funkcijos didelė įkrovimo sparta bus palaikoma net ir žiemos sąlygomis.
Elektrinis CLA yra pirmasis „Mercedes-Benz“ modelis su oras-oras principu veikiančiu šilumos siurbliu. Skirtingai nei tradicinės sistemos, šioji šilumos neperduoda per cirkuliacinį skysčio kontūrą, bet vienu metu naudoja tris energijos šaltinius: surenka perteklinę šilumą iš elektrinės pavaros, iš akumuliatoriaus ir aplinkos oro. Išnaudodamas šią „nemokamą“ šilumą, siurblys žymiai pagerina CLA efektyvumą, nes sunaudoja tik apie trečdalį energijos, reikalingos lygiaverčiam pagalbiniam šildytuvui.